top of page

רכב לא מניע? 8 סיבות נפוצות ותיקונים קלים להחזיר אותך לדרך


מכונית שלא מצליחה להתניע יכולה להיות חוויה מתסכלת ומלחיצה, במיוחד כשיש לך מקום חשוב להיות בו. בפוסט זה בבלוג, נפרט את הסיבות הנפוצות לכך שמכונית עלולה להיכשל בהנעה וכמה דרכים לטפל בכל תקלה.


סוללה מתה

מצבר מת הוא אחת הסיבות הנפוצות ביותר לכך שמכונית לא מצליחה להתניע. זה יכול לקרות כאשר הסוללה התרוקנה מהשארת האורות דולקים או כאשר היא פשוט ישנה וצריך להחליף אותה. כדי לטפל בבעיה זאת, אתה יכול להניע את המכונית או להחליף את המצבר.


מתנע(סטרטר) לא תקין

סיבה נוספת לכך שמכונית עלולה להיכשל להתניע היא מתנע(סטרטר) לא תקין. זה יכול לקרות כאשר מנוע המתנע נכשל או כאשר סולנואיד המתנע פגום. כדי לטפל בבעיה זאת, אתה יכול להחליף את המתנע או הסולנואיד.


מתג הצתה גרוע

אם מתג ההתנעה של המכונית פגום, זה יכול למנוע את התנעת הרכב. זה יכול לקרות כאשר מתג ההתנעה פגום או כאשר החיווט רופף. כדי לטפל בבעיה זאת, אתה יכול להחליף את מתג ההצתה או לתקן את החיווט.


מסנן דלק סתום

מסנן דלק סתום עלול למנוע מהדלק להגיע למנוע, מה שעלול לגרום לאי התנעת ברכב. כדי לטפל בבעיה זאת, אתה יכול להחליף את מסנן הדלק או לנקות אותו.


מיכל דלק ריק

אם מיכל הדלק של המכונית ריק, למנוע לא יהיה דלק להתניע. כדי לטפל בבעיה זאת, אתה יכול למלא מחדש את מיכל הדלק.


משאבת דלק מקולקלת

משאבת דלק גרועה יכולה למנוע מהדלק להגיע למנוע, מה שעלול לגרום לאי התלקחות המכונית. כדי למתן את הכשל הזה, אתה יכול להחליף את משאבת הדלק.


הצתה מתוזמנת

אם תזמון ההצתה כבוי, המצתים לא יציתו את הדלק כראוי, מה שעלול לגרום לאי התנעת המכונית. כדי לטפל בבעיה זאת, אתה יכול לכוון את תזמון ההצתה.


מצתים שחוקים

אם המצתים נשחקו או ניזוקו, הם לא יצליחו להצית את הדלק כראוי, מה שעלול לגרום לאי התנעת המכונית. כדי לטפל בבעיה זאת, אתה יכול להחליף את המצתים.


לסיכום, רכב שלא מצליחה להתניע יכולה להיגרם ממגוון סיבות, ביניהן מצבר מת, מתנע לא תקין, מתג התנעה לא תקין, מסנן דלק סתום, מיכל דלק ריק, משאבת דלק לא תקינה, תזמון הצתה ומצתים כושלים. על ידי הכרת הסיבות הנפוצות לכשלים אלו וכיצד ניתן לצמצם אותם, תוכל להפעיל את המכונית שלך שוב ולהימנע מלהיתקע.



105 צפיות0 תגובות
bottom of page